Jak to zatím vypadá s přestupy pro rok 2014?

8. srpen 2013 | 14.12 |
› 

Sezóna MotoGP se pomalu, ale jistě, přehupuje do své druhé poloviny, a tak se pojďme podívat, jak to vypadá s případnými změnami ve startovním poli na příští rok.

Abych byla upřímná, tak v MotoGP o nějakých významných změnách, na rozdíl od Formule 1, téměř nevím. Pár se jich již událo, a těžko říct, jak se vše bude vyvíjet dál.

Yamaha
Začněme u továrny Yamaha. V továrním týmu by k žádné změně dojít nemělo, tudíž bychom i příští rok měli vidět na roštu dvojici Jorge Lorenzo a Valentino Rossi. V týmu Yamaha Tech3 přeci jen ke změně došlo. Bradley Smith u týmu zůstává i pro příští rok, změní se však jeho týmový kolega. Cal Crutchlow z týmu oficiálně na konci tohoto roku odejde. A už je oficiálně potvrzen jeho nástupce. Tím se stává aktuální pilot v kubatuře Moto2 Pol Espargaró. 

Honda
Ani u továrního týmu Hondy by k žádné změně dojít nemělo a měla by zůstat dvojice Dani Pedrosa a Marc Márquez. V týmu Gresini by měl zůstat Álvaro Bautista. Otazník však visí nad jménem jeho týmového kolegy a také nad tím, jestli jeho kolega bude mít k dispozici tovární materiál, a nebo to bude, stejně jako letos, pilot na motocyklu CRT. V týmu LCR by měl zůstat Stefan Bradl, ačkoliv nic ještě oficiálně potvrzeno nebylo. Také se stále spekuluje o tom, že v LCR by mohl jezdit ještě jeden pilot.

Ducati
K velké změně dochází u továrního týmu Ducati. Andrea Dovizioso by měl zůstat i pro příští rok, změní se mu však týmový kolega. Nicky Hayden odchází a stále není jasné, kam jeho stopy povedou dál. Jestli zůstane v MotoGP, a nebo zamíří například do Světového šampionátu superbiků. Na místo Haydena příchází ze satelitního týmu Yamahy Cal Crutchlow. To už je jistá věc. V týmu Ducati Pramac by pravděpodobně ke změně dojít nemělo. Andrea Iannone by snad měl být jistota a Ben Spies asi také. Ten je navíc letos více mimo okruhy, než na nich. 

Týmy CRT
Rozhodla jsem se, dát všechny CRT týmy dohromady, ať je to všechno pěkně u sebe. Navíc o těchhle týmech toho stejně zatím moc známo není (nebo já to málo sleduju a nic nevím). Největší slovo z těchto týmů má rozhodně tým Aspar. Spekuluje se nad tím, že příští rok bude používat motory Honda, a nebo, že zůstane u motorů Aprilia. O jezdcích se zatím moc nemluví, ale nemyslím si, že by někdo z dvojice Aleix Espargaró a Randy de Puniet odcházel. Randy sice teď několikrát testovat se Suzuki, ale ta se chystá na návrat do MotoGP až v roce 2015.

Další tým, o kterém se docela dost povídá, je tým Paula Birda. Michael Laverty by měl být v týmu i příští rok, jak to bude s Yonny Hernándezem nevím. Objevily se drby, že pan Bird si chce do týmu zlákat Shane Byrne z BSB, a nebo Jonathana Reu z WSBK.

O týmu NGM Forward Racing nevím těměř nic, stejně jako o statních týmech CRT. To znamená Avintia Blusens, tým Came Ioda a Cardion AB Motoracing. Ale tam by to mělo být jasné, že zůstává Karel Abraham

Zatím se ani moc nemluví o tom, jestli se chce přidat nějaký další tým, či v opačném případě to někdo hodlá vzdát. Sice už se nějakou tu dobu mluví o tom, že do MotoGP přijde tým Marc VDS se Scottem Reddingem, ale to už je tak ohraná písnička, že už nevím, jak to s nima opravdu je.

Já vím, že jste se tady z toho článku moc nedozvěděli. I mě to tak trošku překvapilo. Inu, vypadá to, že s přestupy na příští rok to tak moc horké nebude a většina věcí zůstane při starém.

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře