MotoGP 2016: Kdo v jakém týmu?

3. říjen 2015 | 21.11 |
› 

01Pro příští sezónu se v MotoGP chystá několik technických novinek. Především se jako dodavatel královské kubatury vrací pneumatiky Michelin. Také bude stejná elektronika od Magneti Marelli. Takže už žádné rozdělení na týmy Factory a Open. Mělo by být rozdělení na tovární týmy (Factory) a pak jakési zákaznické týmy (Factory Option). Tam budou spadat Ducati, Suzuki a Aprilia. Já osobně opravdu doufám, že to bude znamenat vyrovnanější závody. Ale to se všechno ještě uvidí. Těch novinek se chystá celá řada, ale já se tím teď zabývat nechci. Tento článek je o přestupech pro příští sezónu. U koho je otazník, ten je sice s daným týmem spojovaný, ale jisté to ještě nemá. 

FACTORY:
 

Repsol Honda (Honda RC213V)

  • Marc Márquez 
  • Dani Pedrosa 
     

Movistar Yamaha (Yamaha M1)

  • Jorge Lorenzo 
  • Valentino Rossi 


Monster Yamaha Tech3 (Yamaha M1)

  • Bradley Smith 
  • Pol Espargaró 


LCR Honda (Honda RC213V)

  • Cal Crutchlow 
  • druhý pilot ? (Jack Miller ?)


Marc VDS (Honda)

  • Esteve Rabat (motocykl RC213V)
  • Jack Miller ? (motockyl RC213V-RS)


AB Motoracing ? (Honda RC213V-RS ?)

  • Karel Abraham ?


Forward Racing ? (Yamaha ? Aprilia ? )

  • ???

FACTORY OPTION (DUCATI; SUZUKI; APRILIA):


Gresini (Aprilia)

  • Stefan Bradl
  • Álvaro Bautista


Ducati MotoGP (Desmosedici GP16)

  • Andrea Dovizioso
  • Andrea Iannone


Ducati Pramac (Desmosedici GP15)

  • Danilo Petrucci
  • Scott Redding


Avintia (Ducati Desmosedici GP 14.2)

  • Héctor Barberá
  • Loris Baz


Aspar Racing (Ducati ?)

  • Yonny Hernández
  • Eugene Laverty


Suzuki (GSX-RR)

  • Aleix Espargaró
  • Maverick Viñales


Ioda Racing ? (ART ? Aprilia ?)

  • Alex de Angelis ?


Jelikož Avintia oznámila Héctora Bárberu a Lorise Baze, tak to vypdá, že se nedostane na jiného Francouze a to Mike di Meglia. Podle spekulací by se mohl stát testovacím pilotem Aprilie.

Co se Nickyho Haydena týče, tak to vypadá, že by měl přejít do Mistrovství světa superbiků. Údajně by mohl jezdit v týmu Pata Honda (jeden z nejlepších týmů v poli).

Otazníky visí nad týmem Ioda. Není jisté, jestli tým vůbec v MotoGP vydrží. Spekulace okolo Alexe de Angelise hovoří o tom, že by se také mohl uchýlit do WSBK.

No a otazníky visí i nad českým týmem Cardion AB Motoracing. Vypadá to, že tým zmizí z MotoGP. A také to vypadá, že z MotoGP zmízí i náš jezdec Karel Abraham. Drby mluvily o tom, že by mohl odejít také do WSBK, sám Karel ale tyto spekulace před časem popřel. Nyní se tyto spekulace ale opět dostaly na světlo světa. Také se hovoří o tom, že by se Karel mohl stát testovacím pilotem KTM. Tato rakouská továrna plánuje vstup do MotoGP v roce 2017.

Velké otazníky visí nad týmem Forward. Ten s velkou pravděpodobností v MotoGP končí. V kubatuře Moto2 se zdá, že bude, ale v královské kubatuře už asi ne. Loris Baz už má jasné místo u Avintie na příští rok. Stefan Bradl odešel už v průběhu sezóny. Za Forward letos ještě jeli Claudio Corti a Toni Elías. Těžko odhadovat, kam se budou ubírat jejich kroky.

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář